lørdag den 3. januar 2009

Overarbejde

Andendagen på mit 365-dages projekt blev lidt anderledes end planlagt. Ifølge min vagtplan skulle jeg på aftenvagt og først møde ind på job kl. 15.

Jeg blev om morgenen ringet op og bedt om at møde ind tidligere da man havde brug for min arbejdskraft. Jeg sagde pænt ja tak, da der bliver betalt ganske pænt for overarbejde når man bliver kaldt ind.

Det har betydet at jeg idag (igår når jeg skriver dette) ikke har nået hvad jeg ellers havde planlagt. Til gengæld vil det kunne ses på min lønseddel og være med til at jeg er et skridt nærmere mine økonomiske mål.

En del af vagten består af overvågning af et procesanlæg og samtidig med at jeg passede det kunne jeg på computeren ved siden af rydde op i min Gmail-konto. Spam blev slettet, jeg fik afmeldt en masse nyhedsbreve jeg alligevel ikke læser, jeg fik svaret på alle mine mails og skrevet til en del venner og familie.

Så dagen har ikke været helt spildt, selvom den ikke gik som planlagt.

Nu er det så weekend og med en tom kalender vil der være tid til en masse opgaver, som forhåbentligt vil få mig nærmere mine mål. Det giver også ro til at planlægge de næste par dages projekter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar