lørdag den 3. januar 2009

Farvel floppydisks!


Dagen i dag blev slet ikke så produktiv som forventet, til gengæld har mine børn fået min fulde opmærksomhed det meste af dagen. Og det er jo også en måde at være succesrig på!

Men da ungerne var lagt i seng og jeg lige så mit snit til at rydde op i papirerne på mit skrivebord faldt jeg over en kæmpestak disketter, da jeg skulle have en kuvert i en af mine skuffer.

Ja det er jo ikke fordi det kom som et chok. Jeg har hele tiden vidst de var der, men jeg har bare formået at kunne ignorere dem indtil nu. Da jeg så dem tænkte jeg på hvornår jeg sidst havde brugt dem.... et spørgsmål jeg ikke kunne svare på.

Jeg havde dem flere steder og hver eneste gang jeg har forsøgt at rydde op er de bare blevet lagt til side. Det kunne jo være der var et eller andet vigtigt på dem!

Komplet ubrugelig tankegang - jeg har ikke rørt disketterne i flere år!

Nu fik disketterne endelig dødsstødet, ca. 80% af disketterne kunne smides ud og de resterende 20% er blevet kopieret over til min eksterne harddisk.

Så dagen endte alligevel med et lille 365-projekt, som jeg har glæde af fremover.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar