fredag den 16. januar 2009

GTD og tickler file systemet i praksis

Her er et lille eksempel på hvordan jeg anvender systemet i praksis.

Da jeg ryddede op i mine papirer, fandt jeg et brev fra feriekonto fra et vikarbureau jeg arbejde for i 3 måneder for lidt over et år siden. Da jeg har haft natte- og aftenvagter og derefter fridage har jeg ikke kunne få fat på det administrative personale der skulle underskrive kortet før i dag.

Derfor havde jeg lagt kortet under fanebladet "16", så jeg kunne huske at medbringe det idag.
Da jeg havde arkiveret det i mit tickler file systemet glemte jeg alt om det og har derfor ikke brugt tid og kræfter på at tænke på at det skulle ordnes.

Da jeg her til morgen tjekker min tickler file sidder kortet i mappen og jeg får derfor gjort det idag.

Det er så nemt at man skulle tro det var løgn!

Bortset fra det - de 2.500 kr. vil jeg smide over på min investeringskonto - der skal spares sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar