tirsdag den 13. januar 2009

Mr. Handyman 2


Igår var jeg så i Silvan og købe de ting jeg nu manglede til at færdiggøre alle
de småting der stadig var tilbage på min To do liste.

Så i går og idag inden jeg skulle på aftenarbejde gik jeg så igang og nu er alle punkter på listen gjort. Da jeg gik igang begyndte min bedre halvdel også at tage ting fra listen, så jeg kan ikke tage hele æren. Tingene går nu en gang lidt hurtigere når man er flere.

Så nu har jeg fået styr på det hele - ingen liste, ingen hasteropgaver der skal løses nu og her.

Nu er kunsten så at holde stilen, lave tingene efterhånden som de dukker op så der ikke kommer nye lister og så ellers tænke fremad og finde på ting der kan gøre livet endnu nemmere og bedre for min familie.

Resten af ugen vil jeg fokusere på sundhed og økonomi - helt uden at stresse da jeg er så godt med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar