fredag den 19. december 2008

Formålet med denne blog

Jeg har det som mange andre.

Mit liv er stresset, der er så mange ting jeg ikke får gjort og jeg bliver ved med at udsætte ting.
Alligevel involverer jeg mig i mange nye ting, som f.eks. bestyrelsespladser, fritidsaktiviter o.m.a.

For at få tid til alt dette tager jeg ofte nattetimer i brug og da jeg i forvejen arbejder på en fabrik med 3-holdsskift har jeg også en del nattevagter.

Kort sagt er mit liv ikke i balance og jeg kunne forbedre mig på stort set alle punkter.

Når man sætter sig mål er det nødvendigt med delmål - man knækker halsen hvis man går efter det tårnhøje mål ude i horisonten. Så en masse små delmål og dokumentation af hvordan processen skrider frem.... det er formålet med denne blog.

Håber du kan finde noget af interesse og som måske kan være en hjælp for dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar